KONTAKT Z NAMI

Zachęcamy do wypełnienia formularza.

Aktualności - szczegóły

„Dobry Start”

Od 1 lipca 2018 r. Zabrzańskie Centrum Świadczeń Rodzinnych rozpocznie przyjmowanie wniosków (jak na razie tylko w formie elektronicznej- przez stronę Ministerstwa Rodziny empatia.mrpips.gov.pl oraz przez bankowość elektroniczną takich banków, jak: Alior Bank SA, Bank Millennium SA, Bank Pekao SA, Bank Pocztowy SA, Bank Polskiej Spółdzielczości SA, Credit Agricole Bank Polska SA, Getin Noble Bank SA, ING Bank Śląski SA, mBank SA, Nest Bank S.A, PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo), SGB-Bank SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze. Możliwość składania wniosku będzie dostępna niebawem również w Banku BGŻ BNP Paribas, natomiast Bank Zachodni WBK włączy się w akcję informacyjną o programie "Dobry Start" i będzie zachęcać do złożenia wniosku korzystając z Profilu zaufanego) o świadczenie "Dobry Start". Od 1 sierpnia będzie można złożyć wniosek także drogą tradycyjną, czyli papierowo. Wniosek należy złożyć najpóźniej do 30 listopada.

Świadczenie „Dobry Start” to 300 złotych jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny do ukończenia przez nich 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia. Wsparcie może uzyskać rodzic, opiekun prawny lub opiekun faktyczny dziecka.

Wnioski można pobrać również z naszej strony, z zakładki Dobry Start, gdzie też jest umieszczony i możliwy do pobrania PODRĘCZNIK DOBRY START.

Wróć

Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij "Zgadzam się", aby niniejsza informacja nie pojawiała Więcej...