WZNOWIENIE OBSŁUGI KLIENTÓW
Informujemy, że od dnia 14.06.2021 Dział Świadczeń Rodzinnych wznawia bezpośrednią obsługę klientów z zachowaniem poniższych zasad:
- Osobiście sprawy będzie można załatwić tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym (nr tel. 667 662 129 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -15:00) lub mailowym wizyta@zcsr.zabrze.pl
- Taka wizyta powinna dla sprawnej, szybkiej i bezpiecznej obsługi odbywać się:
- z dotrzymaniem rygorów sanitarnych tj. posiadanie maseczki i własnego długopisu
- odbywać się jednoosobowo (bez osób towarzyszących)
- do wniosku muszą być załączone kopie dokumentów
- wniosek powinien być już wypełniony.
- Osoby, które nie chcą się umówić w powyższy sposób, mogą pozostawić wniosek w urnie w budynku przy ul. 3 Maja 16 (wejście od Pl. Krakowskiego) lub Wyzwolenia 9, przesłać pocztą lub drogą elektroniczną poprzez:
Portal Emp@tia – empatia.mrpips.gov.pl
ePUAP – epuap.gov.pl adres skrzynki: /ZCSR/domyslna
Portal ZUS – pue.zus.pl
gdzie wymagany jest Profil Zaufany lub podpis elektroniczny.
- Godziny pracy w obydwu punktach (ul. 3 Maja 16 i ul. Wyzwolenia 9)
poniedziałek |
9:00 - 17:00 |
wtorek |
8:00 - 14:00 |
środa |
8:00 - 14:00 |
czwartek |
8:00 - 14:00 |
piątek |
8:00 - 14:00 |
- Druki wniosków są udostępnione przy ul. 3 Maja 16 (wejście od Pl. Krakowskiego) lub można je pobrać ze strony Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych www.zcsr.zabrze.pl