Dział Administracji i Dodatków Mieszkaniowych znajduje się na parterze budynku przy ul. 3-go Maja 16. Przyjmowanie wnioskodawców odbywa się w kancelarii, sala 013. Tutaj można pobrać potrzebne druki, złożyć wniosek bądź załatwić inną bieżącą sprawę związaną z zadaniami Działu.
Pokoje 011 i 012 zajmowane są przez pracowników merytorycznych.
Podstawa prawna rozpatrywania wniosków:
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U.2023 poz. 1335 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 kwietnia 2013 r. w sprawie sposobu przeprowadzania wywiadu środowiskowego, wzoru kwestionariusza wywiadu oraz oświadczenia o stanie majątkowym wnioskodawcy i innych członków gospodarstwa domowego, a także wzoru legitymacji pracownika upoważnionego do przeprowadzania wywiadu (Dz. U. z 2013 r. poz. 589)
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2023 poz.775 z późn. zm.)